ke melaka

sebagai seorang oku yang sudah berkahwin cabaran untuk aku bermula setelah duit kwsp ku habis digunakan dan aku kehilangan pekerjaanku yakni tiada sumber kewangan disebabkan oleh keadaan ku yang selalu sawan tanpa dijangka aku menghadapi kesukaran untuk tinggal seorang diri di rumah dari itu isteri aku telah mencadangkan agar kami berpindah buat sementara waktu ke rumah ibu mertua kuAlhamdulillah aku dikurniakan mak dan ibu mertua yang baik dan adik beradik yang memahamiRakan-rakanku juga banyak yangmembantu meringankan beban kami sekeluargadisebabkan aku tidak mahu isteri aku merasa terbeban dengan ku aku telah mengikuti program rehabalitasi dibawahkelolaan PERKESOdi hospital rehabilatasi ayerkeroh melakadi sini oleh kerana aku menghidapi sawan aku diletakkan di wad agar jururawat bolehmembantu aku sekiranya aku memerlukan pertolongan di sana aku telah berkenalan dengan ramai kenalan baru yang senasib dengan diri ku

Comments

Popular Posts